SharePoint risinājumu izstrāde

Izmantojot MS SharePoint platformu, iespējams izveidot visdažādākos risinājumus, kuri apmierinās tieši Jūsu biznesa vajadzības un prasības. Mēs piedāvājam izstrādāt un ieviest risinājumus, kuri atvieglos darbu ar:
  • dokumentu apriti;
  • uzņēmuma iekšējiem procesiem.

Uzzināt vairāk
SharePoint Devices

​​Skype for Business​

​​Profesionālā sadarbība un sanāksmju rīkošana - pilna integrācija ar Office

Viss nepieciešamais komunikācijai ir pieejams vienā programmā: tūlītēja ziņojumapmaiņa, audio un video zvani, sanāksmes tiešsaistē un kopīga piekļuve datiem. Pateicoties saderībai starp Skype for Business un Office tagad ir vienkārši sadarboties tieši no Jūsu Office programmām. Jūs redzēsit visu to kontaktu kartiņas, kas strādā tajā pat programmā,  tādējādi Jūs varēsit ātri nosūtīt viņiem tūlītējo ziņojumu, sazināties ar viņiem pa elektronisko pastu vai piezvanīt pa telefonu. Jūs varat arī plānot sanāksmes, caurskatīt tūlītējo ziņojumu žurnālu Outlook programmā un sākt sanāksmes no tādām programmām, kā Word vai PowerPoint, lai parādītu, pie kā Jūs strādājat.
​​ ​​

Komunikācija ar jebkuru personu jebkurā vietā ar jebkuras ierīces palīdzību 

Sazinieties ar jebkuru savas kompānijas darbinieku vai jebkuru personu no Skype daudzmiljonu auditorijas ar izvēlētās ierīces vai pārlūka palīdzību. Sanāksmēs var piedalīties līdz 250 cilvēkiem, pat ja viņiem nav Skype for Business: ir nepieciešams tikai stacionārais tālrunis vai pieslēgums internetam.


Informācijas droša aizsardzība un vienkārša kontu pārvaldīšana 

Visas komunikācijas sesijas ir aizsargātas ar drošiem autentiskuma pārbaudes un šifrēšanas algoritmiem. Jūs pārvaldāt darbinieku kontus un varat pievienot vai atcelt abonementus, kā arī noteikt funkcijas, ņemot vērā cilvēku sadarbības nepieciešamību. Ja Jūs jau izmantojat Microsoft platformu, Skype for Business uzreiz atpazīs datus par katra lietotāja kontu Jūsu kompānijā.
​​ ​

​Sarežģītības un izdevumu samazināšana ar vienotu risinājumu


Pāreja uz vienotu risinājumu, kas ietver sevī visas nepieciešamas funkcijas – balss ziņojumus, video sakarus un sanāksmju rīkošanu tiešsaistē–, ļaus Jums samazināt izdevumus vairāku servisu atbalstam. Turklāt Jūs varēsit arī turpmāk izmantot Jums esošās lokālās iekārtas, pakāpeniski pārejot uz mākoņpakalpojumiem.​​
 ​

Skype for Business plānu salīdzinājums

Funkcionalitāte​ Plāns 1 Plāns 2
Detalizētas ziņas par klātbūtni, tūlītējā ziņojumapmaiņa (starp diviem un vairākiem lietotājiem), integrācija ar Microsoft Office
Failu sūtīšana tūlītējās ziņojumapmaiņas sistēmā ​​
Audio- un videozvani HD formātā Skype for Business lietotājiem
Pieslēgšana Skype aplikācijai (ziņas par klātbūtni, tūlītējā ziņojumapmaiņa, audio- un videozvani HD formātā)
Grupas videozvani HD formātā trim un vairākiem lietotājiem  
Sanāksmju plānošana e-pasta pakalpojumā Outlook  
Piedalīšanās sanāksmēs no darbvirsmas un web-pārlūkiem  
Anonīmā dalība sanāksmēs no web-pārlūkiem  
Sanāksmes pārvaldīšanas elementi ziņotājiem, sanāksmju zāle dalībniekiem   
Kopēja piekļuve darbvirsmām, aplikācijām un dēļiem   
Citu personu darbvirsmu attālinātā pārvaldīšana  
Skaņas un attēla ierakstīšana sanāksmēs   
Sadarbība ar svešiem piegādātājiem, kas nodrošina konferencsakaru pakalpojumus ar telefona pieslēgumu   ​​​
Iekļautie plāni​ Office 365​
- Business Essentials
- Business Premium
- Enterprise E1
- Enterprise E3
- Enterprise E4
​​

​​​​​​